"Vad gör hon med min niño...

hihi...det lät så kul.
Såg Sol, fest & oroliga föräldrar på 5:an tidigare.
MAGALLUF!!! Blev sååå sugen på att åka tillbaka...och jag verkar inte vara ensam. Många är ju kvar där än idag, så äldst är man ju inte...fast det är väl nästan på gränsen va?!?.. Nä, jag tror jag ska flytta dit...eller till grannstaden kanske...

Men jösses, tänk om det där programmet hade gått när vi va där...3 år i rad. Tänk om alla hade sett allt vi gjorde där...hahahahahahahahha. hilfe!!

Jocke sa att han ville åka dit och bli tonåring och jag fick gärna följa med...jojo, det kommer inte låta så den dagen har jag en känsla av...
Den dagen kommer jag nog smyga efter med eller utan kamerateam...Nån som hakar på?

Kommentarer
Postat av: Lindusen

Såg programmet jag med och vad man kände igen sig,vi var nog lika galna vi:D

2011-10-08 @ 15:17:12
Postat av: essay writing

It's very interesting to know such information.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback