nytt scrap

scrappat lite...och har en till lo på G, nästan klar...

Men här e de som är klara..tror jag...man vet aldrig med mig...




Ska väl ta och göra mig klar...och Jocke...
Jag ska bo i sollentuna några dagar å Jocke å Patrick åker till landet några dagar...jag å mamma  hade följt med egentligen, men hon får lägenhetsnycklarna på måndag morgon å då åker vi direkt dit å tar mått, kanske ett par flyttkartonger kan följa med oxå...
Jocke å Patrick ska väl snickra, å Jocke kommer att hälsa på Ante så mkt han kan, han har saknat Jockes spontanbesök. Ska väl försöka få en vecka där ute snart ändå, men det är så svårt att planera...

Maila aldrig vattenfall...man får inga svar..."svar inom ETT dygn" mailat varje dag...kommer knappt ihåg vad det gäller nu...jo, elen på landet ja, måste skrivas över på mig.

Soptunna och slamsugning fixade norrtälje kommun direkt...allt via mail...så vad e vattenfalls problem?? En enkel fråga bara ju..ska kolla om det går att byta bolag där ute...


HEJ HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback