telefonintervju

Jag söker ju jobb, men man får ju väldigt sällan svar...men idag ringde en tjej från addecco å intervjuade mig för ett jobb jag sökt. Varför blir man sååå nervös?? Speciellt då det "bara" är på telefon...haha.

Andra gången jag gått vidare!! Det är ju bra att man går vidare, men det är sååå många som söker ju å jag har ju ingen erfarenhet, bara från skolan...så man får ju inte förvänta sig nåt...

När folk frågar hur det går med jobbsökandet så är det ju skönt å kunna berätta att man gått vidare, oftast har man ju inget å berätta mer än vilka jobb man sökt, vilket oxå är svårt då många är via bemanningsföretag å det oftast inte står hos vem man ska jobba, å ibland får man inte veta exakt vilka arbetsuppgifter heller...

Men kul att det ger liiiite resultat ändå. Vi får se vart jag hamnar!!

annars, storstädning med långsamma framsteg...haha. Rensat skrivbordet å bakom soffan, dammsugit bakom soffan oxå, det behövdes, gått runt med dammvippan lite, putsat speglar å tvättat...men har mkt kvar. Dammsuga, å torka med fuktig trasa så man får upp lite mer damm, kanske skura lite?!? Det är ju bara fööör tråkigt att städa. Men men...nu ska jag å Jocke sortera lite tvätt å vika å lägga in!! En bit på väg.

Imorgon blir det att fortsätta att rensa så det bli lite finare, handla lite kanske, får se om jag tar det imorgon eller fredag. Eller torsdag, finns ju en dag där emellan oxå kom jag på :) Beror på vad man ska laga förmat.
Efter tvätten ska jag nog hoppa in i duschen. Eller jag SKA!! Sen blir det mat, å sen soffan tror jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback