grattis svärmor - födelsedagskort

idag ska vi till älta och fira cajsa.


fick bli ett 20x20 kort denna gång...det lilaprickiga är mönstrat på baksidan oxå, å tyckte det skulle bli konstigt att kapa av mitt i mönstret...men det gjorde ju inget för då fick mina chipboards plats på kortet. Ja de hade nog fått plats på ett 15x15 med men inte på den ledden direkt. och då hade så mkt av de fina papprena försvunnit och så hade man knappt fått plats med något mer...fast hade nog valt mindre bokstäver om jag gjorde mindre kort...

Nä, nu ska jag göra mig färdig, väntar påatt Jocke och Patrick kommer hem från simskolan...den slutade 10.30...så jag vet inte riktigt vad dom håller på med...snart 2 timmar sen...vi skulle behöva köpa en present...tänkte ta sollentuna centrum idag...varit sugen länge. Bara tagit en fika där 1 gång i år. Aldrig handlat där sedan det blev nytt...å jag har en massa rabattkuponger ju...undrar när dom går ut...

jaja, höres...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback