detta fick jag när jag fyllde 30!!

Jo, jag fick lite fina å bra ha saker...


Härlig pläd från chilli, 1 munkjacka från stadium och enm stickad tröja från åhlens.


Skinnkorg, med en massa saker i...


Silverhalsband


Luftballong-flygning


Parfym, brun utan sol mm


stort turkost Mateus-fat


Bok


Skål-set från Chilli


Neccesär på köpet till parfymen


Te


Lite dricka


Nötter och choklad


Trevliga blommor
Rosor, Lilja och doftranka...sen vad de långa som står på golvet är vet jag inte, men de är fina...å de dricker hemskt mkt... :)
Närbild på dom:


Och så fick jag ju en kaffebryggare i förskott av Patrick...

Här är nya munkjackan, har ju en knallrosa lika dan som jag fick förra året :) Jag är beroende, ska buda på en vit på tradera med...haha.
Köpte en 3-i-1-jacka i söndags oxå för pengar jag fick i present av farmor...turkosgrönblå...går inte att få rätt färg på bild...haha...


Sen har jag vunnit budet på ett par skor på tradera igår...
Hoppasd de passar!!


Ja, jag vet, kilklack...ALLTID!! Det bara blir så...haha
126 kr.

Och så köpte jag nya "scrapbooking m.m." igår oxå...den ska jag kika närmare i senare!!!

Och bud på mer...scrapsaker, jeans, toppar och mer skor...
Ska shoppa i riktiga butiker med!! Men inte idag...

Och jeans: 16 kr.

Kommentarer
Postat av: Linda

Fina presenter :)

Blommorna heter Gladiolus, mina favvoblommor <3



De stövlarna har jag, aldrig använda...du hade kunnat få de av mig!!! ;)

Postat av: Erica

Mäh...å det säger du nu??? :)



En favoritblomma helt klart...å Liljor!!

2010-10-21 @ 16:24:51
URL: http://spacemouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback