updates

ja varför inte, det har däremot inte hänt nåt alls idag...
Jo, jag fick en ide å så gjorde jag om farsdag-kortet lite...
Å så fick jag hem några fina höst-stämplar...typiskt, jag som plockade ihop allt sånt innan jag hämta Jocke...den kartngen e svååår att få fram då dataskärmen är i vägen så jag drar inte fram den om jag verkligen inte MÅSTE typ...jaja, den kommer väl antagligen fram snart...börjar ju närma sig julkortsfix...har dock inte så mkt julstämplar men bokstäver funkar ju oxå...de julstämplar jag har har jag ju använt i ett par tre r så det börjar bli båååring...dags för nya?!? Kollat på tradera men missat typ alla :( men man kan ju pröva igen...Lite nya julpapper å rub ons och brads har jag lyckats fynda ialla fall.

Nä, nu ska jag försöka laga Jockes täckbyxa som han har lyckats riva upp...knappt använda så det e bara å laga.
Sen lite mellis!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback