jo men titta va ja hitta...

jag hittade en Lo oxå...
Lettersize


Veckans skiss - vecka 42

Och hade stora problem att få till färg, antingen för mörkt, för ljust eller så var det förmkt blixt...alltid är det nåt.
Har oxå gjort ett par i 6x12...stående...tycker de e så svåra men har plats kvar i albumena + att en på tradera som köpt papper av mig gör kort i den storleken så jag tänkte att det är ju ett bra tillfälle att få några LO's i det formatet gjorda och sen sälja andra halvan av pappret...har fööör mkt papper, ändå har jag rensat ut så mkt...och så råkar jag ju köpa nytt oxå...
Textpappret är nytt...och det rutiga är samma fast baksidan. Mysigt papper i 20x20...vill ha fler...å ligger i minneslistan på tradera...med många andra saker...haha. Måste nog börja kolla på julklappar istället...köpt 2 tröjor till Jocke på tradera...ben 10.
Sen en snickarbok på öb...så jag har börjat ia alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback