får ingenting gjort...

På måndagar brukar jag göra en lista på vad jag ska göra...m,ånga grejer står alltid på listan å görs även utan lista...är väl psykologiskt...att nåt går att stryka/bocka för...haha.
Denna måndag blev det ingen lista...å har inte fått nåt gjort...just satt igång en tvätt. Men sen står det stilla...

Å de där julkortewn jag tjatat om...inte börjat...haha...först hade jag bud på tradera på julstämplar så tänkte vänta med julkorten, men sen vann jag ingen å tänkte att jag skulle börja ändå, men det händer inget...har tom en LO påbörjad...fick en ide å så började jag, men nu kommer jag inte ihåg vad jag tänkte så den får väl ligga tills jag vet!!

Julklapparna har jag börjat lite smått med...har 2 tröjor, 2 böcker...sen har vi nåt lego oxå. Önskelista till Sollentuna är skickad, försöker få ihop en till Patricks familj oxå...Jockes klädönskelista e klar i alla fall...sen ska han väl önska sig lite hårda paket oxå...

Tips på vilka presentkort man kan önska sig?!?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback