sista skolveckan

Dag 1 avklarad...ingen lektion, lite snack bara å utvärderingar.
Å så företagsspelet...vi kom sist men vi gjorde ett misstag under alla 16 år vi körde, å utan det misstaget hade vi vunnit tydligen...men det var jämnt mellan alla 4 grupperna, hade aldrig varit sån stenhård kamp tidigare...
(Vi har alltså spelat ett spel sista veckorna i skolan, drivit ett företag under 16 år å så har vi fått satsa pengar på vissa olika saker å sedan hållt på så, å fått veta hur det gått och om vi har lager...fast hur det gått fick vi egentligen inte veta...vi hade ju bara våra egna siffror att jämföra med.)
Imorgon har vi bara juridik, men vet ej om jag ska gå...redovisning...känner inte alls för det...hela den kursen känns bara sååå misslyckad...
Onsdag e jag nog ledig...är omprov å det har jag inga. Sen på torsdag e sista dagen, då ska vi ha fika å sen eftewr det sista "lektionen" med löner. Sen på kvällen ska vi ha lite fest fast om jag kan gå får vi se...vore ju typiskt om PAtrick jobbar då...
Men men...får höra med han senare. Å kan jag gå får han gå på systemet åt mig...det är så långt dit så han kan ju stanna på vägen hem eller nåt. :) Eller bäst om han kommer hem i tid idag så kan han köra mig dit så kan jag kolla själv vad jag ska ha...100 år sen jag var där typ.

Nä, ska kolla igenom posten nu å sen hämta Jocke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback