ledigt...

skööönt...skolan e typ över...e ledig i 2 veckor...praktikveckor, men mer än hälften av oss lyckades inte få nånh praktik i tid så vi e lediga...får ta den vid nåt annat tillfälle.
Åker till lande imorgon, å det blir ju skönt. Slippa sitta hemma i två veckor...blir bara en vecka, ska passa på å scrappa då!! Köpte ju nytt på panduro förra helgen :)

USch, inatt fick man inte sova...Jocke vaknade 11.40, å va pigg. Så vi kollade på tv, men han kollade ju om jag va vaken hela tiden, så jag blev oxå pigg, sen väckte han mig för att gå på toa, å sen 05.15 igen, då hade han försökt ett tag men jag va inne i en dröm så jag vaknade inte på en gång, men jag hörde han hela tiden...haha, å då var det ingen ide å somna om sen heller. Så får se hur länge man håller ögonen öppna ikväll.

Har kört två tvättmaskiner idag, eller snart, vittv ätten e klar strax, sen har jag vikt allt som var torrtt å så har jag faktiskt packat färdigt...e bara det ätbara jag inte packat, det blir det sista imorgon. Jocke skulle fundera idag om han ville gå i skolan imorgon eller om han ska va ledig...han kunde inte bestämma  sig imorse..."hmmmm, jag bestämmer det senare!"
Ska hämta han om ett par timmar, så jag kanske hinner pyssla lite innan dess...ska göra ett försök!!
Sen ska jag tömma kameran!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback