här händer inte mkt :::Shoppat + scrappat:::

Har verkligen ingen tid eller ork till å skriva. Å kamerorna töms med jämna mellanrum men orkar inte gå igenom bilderna...
Gått igenom liiiite idag.
Annars då, jo, miljoner prov hela tiden...å tv'n e pajj...har ingen tv hemma så man blir rastlös på kvällarna...å just nu skulle jag helst lägga mig i soffan å se på film men det går icke...skulle kunna kolla på film på denna dator men har inget ljud så det går ju bort.
Igårkväll kolla vi på film med bärbara datorn men den har ju Patrick på jobbet...
Ska sätta mig i köket nu å proppa i mig mackor å göra lite bokföring...å så tänkte jag passa på å pyssla lite med.

Shoppat lite från la redoute med mamma å första paketet kom häromdagen...väntar hem 2 grejer till plus nån grej till till mamma.
Det blev en massa fynd!!! 9 saker kostade under 100-lappen å en fick jag 40% på så den kostade bara 119 eller vad det blev. plus att de bjöd på frakten...då är det kul å shoppa...å allt passade ju perfekt oxå!! Ska köra över mammas kläder imorgon tänkte jag, så får vi hoppas att hennes oxå passar!!

Detta:




VILL SHOPPA MERA!!!! MEn har inte råd just nu...

Scrappat:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback