long time...

100 år sen jag skrev  nåt här...
Kom idag till landet, lånat med pappas dator som har sån där "dosa" till internet...
Har auktioner på G...eller Patricxk har...å jag har vunnit en så...
Imorgon börjar det droppa in fler släktingar och på lördag sätter allt igång...SLÄKTTRÄFF!! över 70 pers...jag har bakat i veckan...1 kg smör gick åt...till en sort. Makalösa bakade jag. 300 st ungefär.

Annars...söker jobb, svettas, å skadar mig...eller ja...skavsår fööra veckan å idag brände jag mig på ugnsformen men det bgörjar bli bättre nu...2 tim senare. satt med isbitar på fingrarna när jag käkade...haha, invalido big time!!

Håller annnars påmed att fylla poolen, lyssna på musik från 2000...skivor som hackar lite här å där..

Köpte maj-junitidningen...scrapbooking m.m. ...varit osäker länge om jag redan haft den men hitta den ej, så köpte idag på flygfyren i norrtälje, där träffa vi en av jockes fritidspedagoger oxå...haha..
Å igår fick jag hem ett paket fyllt med läckerheter från Aniansson...mumma, men det vart kvar hemma, bilen var fylld som det var...jag har ju mina växtre som ska med...en enorm chili, en mini...som e några veckor bara å en litchi...resten fick stanna hemma.

Nu ska jag kika in fejjan lite...

Höres!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback