Vad händer?!?

Jo, det är nytt år det är lördag å det är soooligt...Jocke har upptäckt sin andra lösa tand...den första upptäckte han på nyårsnatten...Han är överlycklig...haha.

Ska väl iväg om en stund...Jocke vill väl ut å åka i snön antar jag så ska väl försöka hinna med det först...får se vart bara...
Behöver handla lite oxå...

FEGA MÄNNISKOR...
Bara för att jag är den enda som "vågar" ta upp saker å ting...nä då helt plötsligt så är allt mitt fel...Då blir det HEJ DÅ, så får dom fega vidare å låtsas bäst dom vill!!!
Men jag är inte en sån som KAN låtsas att allt är bra när det INTE är det...Å då säger jag det...men vissa kan bara inte ta det...ÄH!!!

Irritation...
När jag säger att "jag ringer om ett par dagar när jag vet lite mer..." Då behöver inte det betyda dagen efter...
Då har man inte rätt att bli sur...jag sa ett par dagar...Måste man bestämma exakt dag och exakt tidpunkt varje gång?!?! För mig duger ungefärliga tider...å ska nån ringa mig som inte ringer, då vet jag hur jag gör för att ringa upp personen helt själv...inte sitter jag å vaktar telefonen å låter allt annat i livet vänta?!? Vissa är föööööör petiga...eller?!?

ÄH!!

Om nån verkar irriterad eller arg på mig...det är ju inte ofta man får nån förklaring!! Nån annan som känner igen det?? Varför är det så svårt å PRATA?!? Eller är det nån trend att man ska gå runt å vara sur?!?
Finns en tjej i klassen som nästan alltid är sur...tycker jag...(alltdså inte på oss i klassen utan nåt privat...). Hon talar i "gåtor"...å då fattar man ju mkt...eller inte...Men hon verkar mer va en sån som behöver uppmä'rksamhet på det viset att folk ska tycka synd om henne...

Alla har vi våra brister...

Dags att åka...

Kommentarer
Postat av: Helena

Jamen du, visst känner jag igen det där, fullt ut! Genom åren har jag fått erfara att folk verkligen inte kan PRATA med en. Istället blir det sura miner eller en massa dravel . . . Fast som du vet så rensade jag bort folk i min omgivning som höll på så. Jag orkar inte med individer som tar energi från mig, typexempel på energitjuvar går bara bort! Hoppas att allt är bra annars och att ni hade en trevlig nyårsafton! Kram Helena

2010-01-03 @ 11:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback