prov prov prov

Idag har jag prov...har "övat" lite men har inget att öva på eftersom allt blir rätt...hoppas bara det inte kommer nåt med periodisering...det har Ylva prov på...till mig sa han att jag har på avskrivning å tablå...så hoppas det BARA är det!!
Ska nog ta å kolla lite på det...
Kan periodisera men jag blir knäpp i skallen när det ska bokföras...haha.

Synd att jag har prov idag för annars hade jag varit på väg till Göteborg nu...Patrick å Jocke åkte klockan 8 i morse. Sen ska dom möta Tomme där. Dom ska hämta våran nya bil...så det behövs två förare...måste ju få hem den gamla bilen oxå. Bra tajmat...Tomme skulle ändå åka till Stockholm så det var ju perfekt...
Patrick å Tomme jobbar ihop men Tomme jobbar bara där ibland...nu skulle han upp hit, men lät som det inte fanns några jobb så han ska väl hitta på nåt annat...

Blir antagligen själv ikväll, dom sover nog i Göteborg i natt. Jag har massor med filmer att se så jag klarar mig nog själv...kan man hoppas...haha.
Inte ofta jag är SJÄLV!! Jobbar Patrick ute i landet så är ju Jocke hemma...

Nä, kika lite på periodiseringen å bokföringen...

Kommentarer
Postat av: saynoo1

Ha en fin dag=D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback