mkt nytt...

Idag är det söndag. Det betyder att Jocke ska på simskola...näst sista gången eller så är det sista gången?!?! 2 gånger har den blivit inställd så det är det som ska tas igen nu. Efter det ska vi på middag hos Lena inne i stan.
Sen hem å måste verkligen försöka somna i tid för i morgon blir det den vanliga tidiga tiden att passa...

Skola dag nr 1.
Sen på kvällen så börjar ju Familjen annorlunda. Det blir spännande å se. Oroar mig för att jag ska va med...för jag har väl inte alltid sett så snygg ut när jag träffat på kamerateamet...haha...Det visar sig om man råkar va med nån stans. Antar att risken för att Gitta eller Linda (i min klass) är med är bra mkt större då dom känner familjen 1000 gånger bättre än mig å är hemma hos dom nästan dagligen...

Nä, ska ta å fixa lite "måsten" nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback