ledig idag

Sååå skönt å va ledig. Har inte pluggat alls!!
Har hunnit med en massa annat...tvättat, diskat, vattnat blommor, betalat räkningar, ladda kameran, scrappat...ska väl hinna med å fixa naglarna  å duscha oxå...men det får bli efter vi handlat...blir födelsedagsfirande av 3 personer imorgon så ska handla lite presenter plus mat.
Sen borde jag gå igenom alla bilder på datorn...vad ska framkallas å vad ska kastas...ett drygt halvår att gå igenom.ö..

Väntar fortfarande hem paket...nu har jag fått alla skolböcker ialla fall...å alla e betalda...SKÖNT...det blev dyrt...trots att jag hade 3 begagnade som funkade. Hade ju hoppats på å få hem mina paket innan helgen...men vi får se...inte fått post ännu.

Nu ska jag käka lite å se klart en film. Sen hämta Jocke å så får man hoppas att Patrick inte blir för sen för jag m,åste in på andra butiker än ica maxi...å de stänger ju mkt tidigare än maxi...

Kommentarer
Postat av: Malin

hej, allt bra? :)



Vill du köpa kläder och sådant med presentkort istället för med pengar?

Vill du få hemskickade presentkort helt gratis?

Då tycker jag att du ska bli medlem på gratisbio.se, gå in på min blogg och klicka på bilden längst till höger på min blogg, blir du medlem via min länk så får du 25 poäng extra :D

OBS! Detta är väldigt smart reklam ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback