sååå trött

blir ju inte mkt blogg här inte...
Har prov varje vecka nu...känns ju kul, eller inte...
Idag ska jag sitta vid datorn hela dagen för det blir dataprov i veckan som kommer...
Igår hade vi prov i bokföring...får se hur det gick...satt hela fredagen, halva lördagen å halva söndagen å pluggade å jag fattade lika lite efter det...sen på måndagen så började det släppa å sen övade jag inge mer. Känns som att provet gick ok ändå med tanke på hur det gick i helgen. lev osäker på vissa grejer...om jag skulle räkna bort något, bakåt eller framåt moms...men annars så tror jag själva bokföringen blev rätt...sen vilka summor det skulle vara får vi se...å teorin...usch å fy...jag kan inte förklara sånt med ord...haha.
Det är rörigt med utlandsfakturor, konkurser, tull, kontokort å sånt...avgifter hit å dit, moms...
MEEEN...älskar bokföring jämfört med kalkyler å affärsjuridik. Löner e helt ok oxå. Så jag har 2 ämnen som jag kan tänka mig att arbeta med...

Jaha, nu har Jocke satt på musik på sitt rum...BOTEN ANNA...haha...nu är det visst hardrock halleluja...Jocke är sååå bra på engelska...NOT...haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback