skojakt!!

Letat skor som en tok i ½ år drygt...
Hittade flera i Norrtälje som jag gillade men var ju såklart INTE den typen av skor som jag skulle ha...så köpte inga. Skokanonen hade 2 par, å Skoman hade 100 par men bara ett par som satt bra... (för exakt en vecka sen)

Å letat på nätet...
Gillar dessa...fast e inte heller såna jag letar efter...


Lite höööga för mig kanske men de va söta.

Å så hitta jag ju lite mer udda skojiga konstiga skor...hehe.
Dessa skulle jag alltså inte ta på mig :)


Tuffa men för konstiga..

Hm, undrar om jag gillar kilklackar...har det på alla mina skor som har klack så det kanske är så...

De ena jag testade var av Tamaris...me hittade inte dom på deras sida...lila var dom...

Annars så var ju dessa lite småsnygga, fast inte på mig kanske

Sen hittade ju jag ett par med kilklack, men de var inte alls fina...

Och inte heller det såna skor jag letar efter...behöver skor som inte e för varma på våren, tål lite regn å som jag kan springa i när ja e sen till skolan...haha...fast mina ögon hittar inga såna skor...existerar icke!!
Snart e de barfota som gäller.
Men jag hitta ett par jeans för 200 ialla fall...skojakten fortsätter...
(skoman hade ju supersöta räskor oxå...måste ha!!)

Kommentarer
Postat av: H

Kilklack är looovely :D Har det på de flesta av mina med. På jakt efter nya dock.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback