Varmt idag!!

Innan 8 i morse så var det rätt kallt ute men sen kom ju solen å det var riktigt varmt. I klassrummet är det olidligt då det e soligt. Det e normalt redan varmt därinne...i data rummet. Å vi hade fönstret öppet men det rinner om en ialla fall.
Fick några uppgifter gjorda ialla fall.

Sen hem, satte i färg i håret å nu e de urtvättat, passade på å duscha oxå...få bort övrig färg som hamnat i nacken å på andra ställen...å så e tvätt nr 2 igång...färg-handdukar å sånt.

Ska gå å hämta Jocke om en stund, försöker få håret lite torrare först.
Drog på mig mina ONLY-jeans nyss, de e så tajta. Ingen stretch men när de väl e på så sitter de snyggt men de e tajt å sitta. Kom just på att jag ska ta på nya strumpor oxå...blir knepigt...haha.

Får se vad man hittar på sen, kolla på film kanske...scrappa kanske...ja jag vet inte. HAr inte så stor lust till nåt så vi får se. Ska slänga in Jocke i duschen direkt vi kommer hem tror jag, han har inte duschat på flera dagar så det läör ju behövas nu. Imorgon ska vi antagligen åka rätt tidigt så e väl lika bra å ta det idag. Tror vi ska till grönan imorgon med Peter, anna och deras lilla Linus om inte nåt har ändrats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback