Tröttis torsdag

Torsdagar e jag ju extra trött.
Får se hur det går idag. Drack 2 koppar kaffe i skolan men nu e jag supertrött igen.
Har börjat med lite nytt i FeB, så i helgen ska jag försöka få in alla tidigare formler...lättare sagt än gjort...kan formlerna rätt bra men parar ihop dom med fel grej typ...fast ibland går det prima...

Sen vart det personlig försäljning, mkt skriva igen. Å trötta började vi bli för det blev fnittrigt tillslut...haha, en klass med bara tjejer...sen på personlig försäljning så e de 2 killar med oxå...fast dom fnittrade dom med.
Såhär dags är det ju normalt å va trött men vi börjar redan innan lunch å bli trötta å fnittriga.

Igårkväll var jag piggelin, så jag scrappade, ringrostigt minst sagt, inte helt nöjd men kan inte komma på nåt mer å sätta dit så får nöja mig så, men bild får ni se en annan gång!! Båda kamerorna e ju nyligen tömda så känner att det får vänta.

Nu ska jag göra kaffe igen å se en film tror jag. Å sen göra köttbullar å makaroner bara. Det går fort, passar mig utmärkt en torsdag, när man inte har rester...det passar ännu bättre men det finns inga rester!!

Sen kanske man kan scrappa mer?!? Om man orkar.

Vad är detta??
Ledtråd: Något jag MÅSTE använda imorgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback