soliga morgon


God morgon.
Skönt!! Slapp bråk med Jocke...Patrick har jour idag så han behövde inte åka så tidigt så han körde Jocke till skolan för 20 minuter sen. Å jag slapp gå. Nu ska jag sätta igång en tvätt, vattna blommor...kanske man hinner ta ett varv med dammsugaren sen oxå...SVARET på bilden igår e alltså dammsugare!!
Sen ska jag väl färga håret med...men jag har ju skola så jag tänkte att det e bättre å göra det efter skolan, om jag hinner så får det bli innan jag hämtar Jocke i skolan. Borde gå å handla oxå men känns som om MAXI är ett bättre ställe, tror det e mkt som ska handlas så...
Annars kanske man hinner pyssla...jaja, det visar sig vad jag hinner med idag...ska väl hinna få i mig lite kaffe å banan innan skolan oxå. Klockan går så fort ibland så man hinner inte med nåt alls.

Va få läsare man får när man gör så få inlägg...i somras uppdaterade jag något oftare å fick bra många fler läsare. Men nu hinner jag inte med det riktigt...eller, rättare sagt...har inget vettigt att skriva eller visa...hinner inte surfa runt så som jag gjorde då...

11 september...Hoppa det INTE händer nåt idag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback