mkt trevligt.

innan jag gick till skolan å hämta Jocke så kom posten...scrap-tidning å en avi...fick ju en avi igår med...så fick bli en sväng till ica å vipps så har man 2 scrap-paket å njuta av, men har ju så ont i skallen just nu så nåt pyssel lär det inte bli idag...

Å arg igen...ungen väsnades i trappen så fick springa ner å kolla va han gjorde. Jo, då kastar han ryggsäcken upp för trappen å den studsar mot räcket så det skakar å dånar....så släpa upp ryggan å sen försvann Jocke...jag sa att han inte fick va ute. Han har blivit så elak sen han började i förskoleklass så belöna han med att va ute å leka å göra mer bus med polarna tycker jag inte...men han försvinner bara å då vet man inte alls vart han är.
Området vi bor i e så stort så¨man kan leta i evigheter. Men idag tänker jag inte leta, tänker inte ens gå ut å hämta hem han till maten...just nu struntar jag i han. Han beter sig så illa, å han verkar inte ha lärt sig nåt från i morse då kudden rök...Tänker sluta lämna han i skolan å tänker sluta att hämta han. Det får nån annan göra!!! Låter kanske dumt men man får nog efter ett tag, å jag har bra tålamod. Det jobbiga e ju att han aldrig beter sig så annars...bara mot mig typ, å oftast när ingen annan är med, ibland händer det ute på gatan men de e aldrig nån man känner som får se cirkusen. Våldsam, kaxig, elak, svär, tror han bestämmer själv...man tål inte hur mkt som helst, å värst av allt e ju att det sitter i hela dagen om dagen börjar med bråk. Sen när det börjar lugna ner sig e de dax att hämta han å då börjar m,an om från början. SUCK!!!

Nä, nu ska jag käka middag å sen ska jag titta på tv.

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej! Låter jobbigt att Jocke har blivigt våldsam och så. Ett tips kan ju vara att prata med skolan. Det kanske har hänt något där eller att det är något han inte trivs med som gör att han blir sådär arg. Bara en fundering. Hoppas att det ordnar sig! Kram Helena

2009-09-03 @ 18:19:58
Postat av: Sandra

Okej:) det låter bra det hörru. Alltid kul med rabatt på bra grejer!

Postat av: annah

låter verkligen jobbigt med jocke!! förstår att du leesnar och vill skita i att hämta han, ja inte bokstavligt förstås men klart man kan bli trött på sina barn!

2009-09-03 @ 23:39:10
URL: http://glitterflickan.blogg.se/
Postat av: Helena

Det kan säkert bero på det ja som du skrev i min blogg. Hoppas att allting blir bra. Jag tänkte på en gång att det är något i skolan som inte är bra som han sedan tar ut på dig/er hemma. Ha en fin helg! kramar

2009-09-04 @ 22:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback