jobbigt värre...


Idag är allt bara jobbigt!!!
Allt började lugnt å sansat på morgonen tills det var dags att gå...då blir Jocke jättearg för att att han inte får ha gympadojjor...de va ju blöta å leriga inuti så...Å sen vägra han gå på toa å allt möjligt. Började slå på mig å ha sig...slå i dörrar å väggar...stackars grannarna!! Han slog i mage jättehårt, börja sparkas på smalbenen å sen stampa mig över fötterna...Jag blev så förbannad så jag klippte sönder hans kudde. Då blev han såklart lessen men sen börja han slåss igen en stund å sen kom vi iväg. Å sen spelar han dum å fattar inte varför jag blev arg när vi pratade på vägen till skolan...
Sen har jag varit i skolan från 9 till 12.30...supertrött verkligen å e fortfarande såååå arg. Han beter sig så här varje morgon...men idag var det värre...idag var det HÅRDA slag. Inte konstigt man e full med blåmärken jämt! Det förstör ju hela dagen!! Tur man har några i skolan som kan få en på bättre humör tillfälligt ialla fall.
Ska vila en stund nu å sen hämta Jocke. Får gå till centrum å hämta mitt paket som kommit oxå. Skulle gjort det igår på vägen hem med det blev skyfall så vi gick raka vägen hem istället. Helt blöta.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jo, filmen var faktiskt bra också. Hemskt att man kan bli så beroende av heroin.



Ja jaha!, tycker också de är lite svårt att handla skor som ska passa till vardags nu under hösten/vintern. De ska ju som vara vattentäta. Men jag måste verkligen leta efter några me kilklack, fina och sköna att gå i :)

Postat av: annah

sååå en fylla på lördag hos linda skulle kanske sitta fint?? ;) du svarade aldrig på facebook....

2009-09-03 @ 23:40:38
URL: http://glitterflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback