shoppingsugen!!!!!

på smink just nu...

I lite udda färger...haha. Det är så typiskt mig!!

Men detta nagellack e ju bara för tufft!! sånt ska jag ha!!!

Sen är detta rätt fint oxå.


En sväng till Saturn Return e lockande, men jag vet att det finns miljarder kläder där som jag vill ha oxå...
tex detta:

Å så en massa mera!!!

Sen så e jag sugen på mera nagellak å mera ögonskugga...
I det märket som jag vann härom dagen.
Barry M
Ursäkta den stora texten, det blev så när jag kopierade produktnamnen...å det jag sen skrev följde med i samma enorma stil...det får va så...en jäkla massa enterslag för att inte raderna skulle ligga på varandra vart det...men nu går det väl att läsa?!?!?

Dazzle Dust





Har så många lila




å bruna så lite fler




med lite färg





vore kul.








Nail Paints





Har massor




av olika




färger men de




flesta är mörka...








Glitter Eye Crayon







Har en svart




från H&M.


Kommentarer
Postat av: Rebecca Svensson

Shopping sugen är vi nog alla! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback