shopping hit å dit.

Ja, imorse så beställde jag 2 par stövlar till mig från halens å en tröja till Jocke.
Det blev 2 i mocca som jag egentligen inte skulle ha men skit samma typ. Ett plus om jag hittar ett par snygga bekväma som inte är mocca oxå. Sålänge jag har råd alltså...haha.

Sen har jag en lång lista på h&m...kruxet är ju att välja ut VAD!!! Både jag å Jocke behöver ju vissa nya plagg...bh, munktröja bla. Å Jockes strumplåda vart nästan tom efter sommaren...den lådan va så full innan att det knappt gick å stänga men han har vuxit ur en del plus att de från dagis kom ju hem oxå så...men mkt va slitet å många hade hälen i hålfoten så nu e de nästan tomt i lådan.

pling plong pling plong...där va dagens tvätt färdig...bäst å hänga direkt.

Sen kom ju Jockes skolfoton igår...synd att han inte såg så glad ut på bilderna bara men de duger. Värre var det med Elvira...haha, hon hade tydligen lipat på sin porträttbild...alltså lipat med tungan.
De har delat upp paketet på 2 så väntar på del två å sen kan man betala...
Då har man några julklappar halvt klara då...rama in å slå in...

Nä, nu e de tvätthängning som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback