försöker få ordning.

Ja, idag ska jag ha födelsedagsfika här hemma...ska försöka hinna med å städa köket, damma vardagsrummet+snabbdammsugning...nån har smulat på golvet...på mitt nydammsugna golv...va...va e de för fasoner?

Sen ska man väl hinna duscha å göra sig lite finare...helst hinna handla lite oxå..
Annars...ja, badrummet e städat, bakningen e klar...dammsuget i alla rum utom köket...MIN tvätthög e vikt å har lagt in allt...brukar hamna i hög å så tar jag hand om det när det är ett berg...haha. Sen e de Jockes å Patricks klädhög kvar.å så ska jag rensa lite här på bordet oxå...papper, lappar, pennor å grejjer utspridda, fast ändå ordning...så det e en lätt match...köket blir knepigare...byrån vi har på blocket blev nästan såld igår...han hann inte komma igår...å den använder jag nu till att förvara skolböcker å annat...haha...den står i köket med tomma lådor men den kom till användning ändå. får hitta en ny skolboksplats när byrån e såld...

Skulle väl visa den andra LO'n...gör det i ett nytt inlägg...så det hamnar i rätt mapp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback