ett tag sedan jag fyllde år men...

tog ju kort på det jag fick i present...

Film, presentkort, bukett rosor, dymp-märkmaskin, krukväxt, å så lite mer blommor...men hade ingen bra vas...hade en enorm vas som va hög...men den va lite väl rymlig kanske...haha.

Bok, mp3 spelare, skotork, nagel kit, parfym.

Glas fat från Vätö

Fick lite pengar oxå å köpte mer nagelgrejs, tunika/klänning på ICA av alla ställen...å den gråa tröjan använde jag ena presentkortet till på h&m.

Sist men inte minst...ser ni vad det står??
Posten hade slarvat så avin kom aldrig fram till Patrick. Så jag fick kameran denna vecka istället.
Fast jag saknar minneskort till den så har inte kunnat testa den ännu.

Förresten...ser ni nån likhet mellan denna bild och framsidan på boken jag fick??

Eller denna...


Japp det e samma ställe. Bron vid Steningebadet...
Författaren bor här i Märsta, ska bli mkt intressant å läsa.

Kommentarer
Postat av: Dorion

Kolla i min blogg om just Du vann en av mina tävlingar :)

Postat av: Zarah-Lou

Oj, det var fasen inte dåligt med presenter! :D

2009-10-24 @ 13:22:56
URL: http://zarlei.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback