suck på allt.

typiskt när det är FINT väder att allt ska kännas pest!!!
Dagen började i vanlig ordning med strul!
Och det fortsatte å fortsatte!! Orkar inte gå in på exakt vad, men Jocke å trots å Jocke å skola...å så trötta mamma som inte sovit nåt... Idag började det rätt lugnt hemma men sen när vi va framme vid skolan började eländet.
Idag har jag bara legat i soffan å kollat på film å vill helst inte lämna lägenheten men måste gå till skolan å hämta Jocke sen å det orkar jag egentligen inte!! Det var för jobbigt i morse helt enkelt.

Har egentligen mängder med måsten att ta tag i men näe!! Inte nu. En tvätt  e klar, men sen då...måste dammsuga, ta hand om tvätten, ta hand om disken, laga mat, Jocke ska hämtas, Jocke ska duscha, brev ska postas, jag måste plugga...jag ska oxå duscha, ska städas i alla rum å alla skåp/garderober, Patrick har saker som ska postas osv...inget av det blir gjort om inte jag gör det...

Ibland känns det som man behöver semester från ens egna liv...men det går ju inte...

Kommentarer
Postat av: Helena

I feel you! Semester skulle vara välbehövligt även här. kramas

2009-11-04 @ 17:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback