spanar på skor...

Jag e lite sugen på träskor...vet inte vart mina tagit vägen...kan det ha vart 1996-1997?!?(kan ha varit tidigare, men minns att jag hade dom då...) som jag köpte ett par å målade i silver...de finns säkert inte kvar...
Kikat runt lite på nätet...




Precis som mina gamla :)

Jaha, vilka e favoriterna av dessa då?? Gillar de klassiska från dalarna...såna har man ju haft som barn.
Sen gillar jag de på de 3 sista bilderna bäst tror jag...Calou va rätt söta men de passar inte mig alls...
Och gillade nog denna med...med öppet för tårna...
Sen finns det många många fler...i alla olika prisklasser...Jag har liiiite svårt att välja...bland de sista...de djurmönstrade jag visade skulle jag aldrig vilja ha...det glömde jag skriva...va så uppe i att ladda upp bilder...Gillar den turkosa...den e enkel men glansig...sen de sista va snygga. Och den med öppen tå...fast skulle nog vilja ha ett annat mönster...eller enfärgad...SVÅRT!! Sen va de med lite mer "finklack" snygga oxå...men e egentligen ute efter den vanliga modellen...
Nä, slutsvammlat!!

Vilka hade du valt??

Kommentarer
Postat av: annah

shit vad många snygga, jag hade valt dom svarta med blommor i olika färger, eller dom turkos, eller med döskallar. eller rosa. haha svårt!

Postat av: FURNISH.etc

Åh vad mkt härliga träskor du visar! Härlig trend över huvud taget ;)

2009-05-24 @ 16:21:49
URL: http://furnish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback