måste...måste...måste...

Nu måste jag ta hand om tvätten...tvättat soff-filtarna...sen e de kuddarnas tur!!
Sen ska jag kanske om jag orkar...gå igenom vad som ska in på tradera...det värsta e ju att jag har tid, men jag känner mig så låst varje gång jag lägger ut saker på tradera...men man kan ju alltid kolla vad som ska säljas å fotografera så är man klar så långt...sen ska jag försöka städa pysselbordet, få bort garnnystan som ligger utspridda på bordet...var jag ska lägga grejjerna?!?!? ingen aning...jag hade ju saker under sängen förut men nu har vi ny säng å lådorna e för höga så för tillfället finns ingen plats...ska köpa en ny större byrå till sovrummet å får hoppas att allt går ner där sen...e rätt fullt i gamla byrån men om den nya e större å kanske har en låda mer så kanske det kommer att funka ändå sen...
Ska nog gå in på tradera å kika, det var länge sen!!! S¨å kan jag kolla om det verkar gå å sälja nåt av det jag har å prisnivå å sånt...har ju allt möjligt å sälja, böcker, dvd, kläder, brevpapper, väskor....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback