Jocke e helt slut

hehe, sovmorgon igår, å idag när man vakna så låg han i soffan å snarkade...å det gör han ännu.
Vi va på cirkus igår å det var ju skoj...Jocke träffade sin kompis Zlatan där oxå. Han ser precis ut som Birk i Ronja Rövardotter...hehe. Farmor hade ringt 2 ggr till sen...haha, fast jag såg det när klockan va över 21 så får ringa upp henne strax istället. Alltså, vi pratar inte såååå ofta normalt...inte ens varje vecka, kan gå flera veckor mellan samtal/vi ses...Vet inte hur många gånger hon ringde igår bara...
Idag ska vi iväg på nytt...funderar på om jag ska bli avsläppt i S-tuna istället...jag vill ta det lugnt i solen i stället...sitta i prata strunt å läsa lite. Det var nåt med GAMLA bilar, lådbilsrally å sånt inne i stan...känner att det kanske roar herrarna bättre än mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback