härliga helg

Idag e de lördag å det e redan värsta bastun på balkongen...2 koppar kaffe, gårdagens metro och city bläddrades igenom lite snabbt...å så har jag hunnit läsa ett par kapitel i boken...nu börjar jag närma mig slutet och kapitlena har blivit lite kortare vilket underlättar motivationen.
Patrick e å hämtar en lastbil på jobbet. Vi håller på å säljer lite möbler. Köksbordet+stolarna, en byrå, en garderob...sen ska väl soffbordet säljas sen oxå...Men först måste vi ha nytt köksbord...
Kl.11 kommer en hit å ev köper garderoben, å efterdet blir det köksbord att leverera till skärholmen...om dom ska ha det...men vi har sagt det att om dom inte ska ha det får dom betala en hundring ialla fall...eftersom dom inte kommer hit å kollar FÖRST som man brukar göra...

Sen blir det Cirkus i Sigtuna. Första gången för Jocke...det blir nog kul...jag har inte varit på cirkus sen jag va liten...typ i lågstadiet...

Igårkväll va ju Jocke ute å cyklade...trodde jag...kl. 20 ringde Lena å sa att dom va där. Patrick kom hem å la över lite prog. på ett usb minne å då bestämde jag att jag följer med bort till Sven...va så tråkigt hemma, inge kul på tv...
Vi blev kvar där till efter 23...så idag tog Jocke sovmorgon!!!

Imorgon e de mors dag så jag tänkte ta en tripp till Sollentuna...gjort ett kort, men inspirationen e inte på topp...eller jag inspireras en massa men kan inte göra nåt av det...så det blev ett halvdant kort...glada färger ialla fall.
Nä, nu ska jag ta å läsa klart ett kapitel innan jag hjälper till å bära bord...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback