god morgon

Fy va trött jag e...skulle behöva sova mer...
Igårkväll vid 22.30-23.00 nångång så började nån granne spela hög musik...Vet inte om det var dom ovanför eller ännu en våning upp...Va ute i trappen å försökte lyssna men det lät mkt mer i våran lägenhet än utanför deras dörrar.
Efter midnatt kom det 3 väktare ialla fall. Såg när dom kom och strax efter så är det nån som...ja jag vet inte...sköt med något...va ingen raket ialla fall, det tjuter ju innan den smäller...en ordentlig smäll var det. Sen höjer dom musiken ännu mer. 5 minuter senare blev det tyst...inte lätt å sova med sånt oväsen...
Satt uppe å kolla på tv ett tag...blev ju bara piggare å piggare.
Sen blev man väckt klockan 5 av att lokaltidningen kom. Den som delar ut det vet inte hur man smyger. Då gick jag upp på toa å sen la mig igen å så ringde klockan för en stund sen...gäääääsp.
Alltså, lokaltidningen brukar inte komma så tidigt...den kommer varje onsdag men jag brukar ha hunnit kliva upp ialla fall. Hoppas dom inte börjar dela ut den vid 5 varje vecka bara.

Jaja, packat det mesta å ska få i oss frukost nu e de tänkt, känner mig bakis så vi får se...
Åker till landet å slipper grannar som festar mitt i veckan...
Stör mig på sånt...visst får man välk festa mitt i veckan om man vill men man kan ju lixom rätta sig efter reglerna med tider å så. Dom började ju faktiskt festa då det ska vara tyst i huset...
Misstänker va det är för folk som bor 2 våningar upp...de har svenska namn men vad jag kunde höra var det inte svensk musik å jag har träffat på dom i hissen...dom enda jag har fördomar mot...ni som känner mig borde kunna lista ut vad jag menar för folk....

Kaffet e klart så ska väl ta å få i mig det nu å göra 2 mackor...å fixa frulle till lillfjant med...och väcka han kanske vore en bra ide....

Trevlig helg.

Kommentarer
Postat av: Sanna

hoppas du får en bra dag=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback