gäspar ikapp

Jag å Jocke har haft filmeftermiddag med fika. Någon har somnat i soffan å en annan gäspar ikapp...
Det blev så grått ute så att vi blev trötta är inte så konstigt.
Får se om han vaknar snart, så vi kan gå ut å få lite friskluft, fast jag vet inte om jag orkar, känns som om jag fått ett slag i skallen...
Ska "roa" mig med att ta hand om tvätten, ialla fall sortera, allt ligger i en hög på sängen...brukar försöka sortera lite grann innan de hmanar på sängen men nu är det inte det minsta sorterat...blir så jobbigt bara...3 olika klädhögar och sen en "övrigt"-hög. Men nu e de extremt mkt tvätt å jag känner inte alls för det...men måste ju. Dessutom ska väl sängen monteras ner imorgon så det vore ju skönt om den var tvättfri. Vi har köpt nya sängar som blir hämtade hos Kungsängen imorgon, så den gamla ska säljas. Men det frå Patrick fixa, den ska ställas hos svärmor under tiden.
Men först fixa tvätt, sen laga mat...nä fy, det har jag inte heller lust med.

Glöm inte att gissa bilden...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback