vardag igen då

fredagen var ok...blev lite full...å det var en massa konstigt folk...
Jocke va i Älta han. HAn bakade, åkte skidor i 3 sekunder å åkte snowracer i 2 timmar...15 timmar enligt han själv. Hans farbror plus sambo va å käka middag med dom på lördan å så va vi där på söndan. Lasse åkte vasaloppet så han va inte med. Innan vi åkte dit va vi i bromma hos Jonna å Patrik...å dom väntade på mer besök...vi hann inte träffa Anna å Peter...eller tvärtom...Peter å Anna (eftersom vi redan känner en Anna å Peter så får detta paret heta tvärtom), å deras lilla Linus...dom skulle käka där.
Jaja, idag började vardagen igen...Upp tidigt...å jag som inte kunde somna igår...det gick bara inte...å när jag väl somnade så drömde jag mardrömmar...helkluriga drömmar!! Jag har inte sovit så mkt alls inatt...vaknat av drömmar å så av minsta lilla ljud typ...som tur var så snoozade jag inte...hade säkert sovit ännu om jag gjort det..jag brukar lägga telefonen under mig själv så jag hör inte när den ringer...men inte idag...kom upp å visste knappt hur rutinerna var...får se om jag lyckas sova bättre inatt!!! GÄÄÄÄSP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback