pyssel å fix

Ja, idag har jag hunnit lämna på dagis, handlade lite...utan handlarlista, tror inte jag fick med nåt alls som står på listan men köpte mest för dagens m,iddag som jag bestämde på väg ut från dagis...glömmer ju å ta fram ur frysen så det blev en spontantur till Ica.
Sen hem å kolla mail, å jobb å lite sånt...med en knäpp dator som ogillar internet när jag verkligen vill in på nätet.
Ringde å redovisade jobb, fast musen dog precis då dom svarade så satte den snabbt i laddaren å just då hon ville höra några jopbb jag sökt så fick jag igång musen å kunde öppna dokumentet...å sen tillbaka till laddaren. Så typiskt att det hände just då...tur att vi har laddare å inte behöver springa å leta batterier för det var verkligen på sekunden...haha.

Sen springer jag på toa som en tok...pinknödig hela tiden...har druckit 2 koppar kaffe som vanligt men har nog gått på toa 4 ggr mer än vanligt så man börjar ju undra om det var 2 kannor kaffe...haha...

HAr scrappat oxå, efter en skiss!! Gjort så många skisser för flera foton men har ju typ slut på foton, å de som e kvar e ju mest "singel"-foton, men har ialla fall lyckats hitta några foton med "serie" av 2 bilder. Så en sån fick det bli idag...

ska se om jag har den på datorn eller om den var handritad bara...har handritat några av de jag har på datorn oxå, de blir så olika på datorn å handritat...känns som 2 helt olika skisser eller nåt...

Jo tänka sig, den finns både som handritad å dataritad...så jag visar skissen om en stund i bloggen så får ni se resten en annan g¨ng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback