harkelfnarkel

Jag vaknade i morse å tyckte jag kände mig konstig i halsen...hade inte ont eller så men det räckte med en halvtimma så kände jag att det började göra ont...å jag hostade till och med ett par gånger...hostade igårkväll lite men det var bara det lixom...nu verkar det sakta men säkert bli värre...suck!! Patrick har varit förkyld någon vecka nu å jag har klarat mig utan nåra känningar men nu är det visst på gång ändå....
jaja...Jocke e på dagis nu å han strular på som vanligt på morgonen...raseriutbrott på alla klädesplagg som ska på...fem-15 minuter per plagg om man har otur. Jag som för en gångs skull trodde vi skulle komma i tid...han hade halsduk å jacka när klockan va 20 i nio...men sen spårade det ut...vi kom till dagis 10-15 över nio, å då var han s¨snäll å sprang sista biten. Sen gik jag å handlade lite...va inget speciellt egentligen jag skulle ha, lite nötter...å sen fick det bli nudlar oxå för det hade jag rabatt på å det går åt hemma hos oss så...var annars på maxi å handla igår...2 gevalia för 30 kr...PERFEKT!! (om man handla för minst 300 kr...handlar jag på maxi blir det MINST 500 kr så det va ju lugnt.).
Köpte ett par nya blommor med, de hade 2 fina kvar så de fick det bli...såg dom i förra veckan men kunde inte bära hem allt om jag köpte dom då så nu hade jag tur att det fanns kvar. Det svåra sen va å hitta krukor som de gick ner i. Det är alltid ett projekt när jag handlat blommor...har massor med krukor men aldrig nån som passar...(av de fina krukorna alltså...)

Nu ska jag lägga mig i soffan å bädda in mig i filtar, dricka te å läsa lite å kanske se lite på film om jag lyckas få kontakt med ps3:an...annars får jag fortsätta läsa...

Titeln är Jockes fel...han är inne i en rim-period!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Krya på dig gumman!

2009-03-16 @ 18:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback