våran dator = tröga göte

Jag har inte tålamod för långsamma datorer...ska testa å starta om sen...
Sitter ännu med morgonkaffet.
Ska hoppa in i duschen sen, håret börjar bli lite smutsigt, så kan man visa sig ute sen.
Igårkväll så fick jag ju springa ner å få in Jocke, 5 i 9 åkte jag ner, dom låser ju 9.
Var jättemkt folk ute...Jocke stack iväg på cykeln, Daniel sprang efter, jag stog kvar å väntade med Iman...Jockes dagiskompis, Daniel e hennes lillebror...Daniel kom tillbaka men inte Jocke...så tillslut fick jag gå efter men han va ingenstans...jag gick runt alla höghusen...han kunde ju inte komma in så...det va ju låst...men sen när jag kika in i port fönstret så såg jag en bekant pakethållare...nån hade släppt in han...
Så jag fick mig en kvällspromenad...tur jag tog på mig skorna, hade tänkt åka ner i mina tofflor bara...haha.
Sen somna han rätt fort. Han va ju ute å cykla i ett par timmar efter middan, å så innan middan med...
Idag ska han oxå ut å cykla säger han...vi ska till brevlådan med traderabrev oxå...då får han en uppförsbacke att bli arg på...haha...stackars cykel säöger jag bara!!
Follow ..spacemouse..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback