usch va trist väder

det regnar heeeela tiden!!
Långholmen vart det inget med...inte för oss ialla fall...inge skoj i regn ju.

Får jag bjuda på muffins?!

Det var ju förra veckan jag bakade men jag tömde kameran idag...
Suttit å redigerat 150 bilder till tradera...jag har musarm!!!
Sen har jag bara 8 pärmar kvar med brevpapper att fotografera...evighetsjobb...körde 2 pärmar igår å det tog tid!! Å ont i ryggen fick jag oxå...Sen har man ju några kassar med kläder oxå...men får ta det som det kommer...man hinner ju inte med allt på en gång. En liten smygtitt på vad jag ska lägga upp... 

Nu ska vi fortsätta filmkvällen...sett Crank 2 ikväll. Den första (bilden) tyckte jag va konstig...men TVÅAN, den e bra mkt konstigare!!! Dom e oxå småroliga och grisiga...inte på något sätt normala!!
 

Får se vad vi sätter på nu...nåt mer normalt lär det nog bli.

Kommentarer
Postat av: ida

vädret är verkligen jättetråkigt :(

och det där ser bara FÖR gott ut!!

Postat av: ida

fast jag vill inte byta, utan få bort den helt :/

äsch, den är väl söt :D

2009-06-14 @ 00:39:04
URL: http://myrins.blogg.se/
Postat av: ida

nej jag menar den på sidan :)

jag får fixa det på nåt sätt.



Tack, godnatt! :)

2009-06-14 @ 01:25:53
URL: http://myrins.blogg.se/
Postat av: Helena

Jösses...är du värsta hemmafrubakmästaren??! :D Weeei!!!!! krama

2009-06-14 @ 09:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback