tröttmössan

jag kan inte sluta gäspa...
Photofunia-bilden e ju kvar med de andra sparas nog bara i 2 timmar har jag för mig...fast jag har sparat i datorn med men vet ej hur jag visa det här...
Stillbider är en sak, men dessa rör ju på sig...

Nu e de kaffedax...satte nog på kaffet för 20 minuter sen så de borede ju va färdigt...
Har ½ cig å den ska jag ta NU.
Sen så sätter jag mig här en stund  å kollar...ska kollla betalningar oxå...sen måste vi gå å posta det som är betalat å så måste vi köpa frimärken...tror det får bli 5 ark på en gång...har nästan 2 men behöver5-6 märken till...sen går ju fler auktioner ut å då behövs fler...sen ska väl lite nytt in på tradera å då kanske man får mer sålt...praktiskt å ha hemma redan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback