Soliga söndag

Man får hoppas det håller i sig.
Satt å läste på balkongen naär jag drack frukostkaffet, det blev så varmt att jag nu sitter här inne å svalkar mig.

Igår var det dop i Aspudden...i "den där kyrkan man ser från motorvägen...men hur hittar man dit?!?"
Fast vi har gps så det gick rätt bra ändå.
Sen vart det en promenad till ungdomsgården. Mat, jag åt så jag sprack typ...allt var verkligen jättegott.
Rostbiff, kalkon, hemmagjord pastasallad, hemmagjord potatissallad, hemmagjord fetaost-spenat-pinje-paj...jo, bröd och smör...smöret var blandat med torkad paprika och pesto...annorlunda men gott.
Sen vart det fika å det var kaffe, tårta, chokladrutor å småkakor. Jocke hann precis äta, sen kom Cajsa å Lasse å hämtade han. Det var ju fest efteråt...försönad bröllopsfest.
Jag hade ju ont i huvet så det blev inte så livat, sen var det så tungt väder så man höll på å gäspa ihjäl sig...
Vi åkte hem strax efter 23 redan...

Trevligt trots huvudvärk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback