problemlösning

Nu efter att vå båda gett negativt omdöme så säger hon att hon kunde tänkt sig att betala tillbaka allt om jag skickar tillbaka. "men det är väl för sent nu" säger hun, men det är ju inte för sent...
Jag har kommit med förslaget att hon betalar tillbaka å jag går å postar så får hon ansöka om borttagning..."gemensamt återkallande" eller vad det heter...
Hon vill att jag skickar först eller tar bort omdöme först, men ICKE!! Är det nån jag inte litar på så e de ju henne....Jag har ju skött min del utm,ärkt och hon med tills jag såg hur skicket var...å sen spåra allt ur totalt...
Får se om hon svarar...annars sitter omdömena kvar...tyvärr tas ju henne sbort oxå...det kunde ju gått limmas fast med superlim!!!!
"du som har så många negativa..." Ja, 3 med hennes på SEX år. Hon fick visst ett borttaget igår, annars hade hon oxå haft 3 st...på TVÅ år...jaja...är jag tjatig??
Men så fort jag tänker att nu e detta avslutat för min del, nä då kommer ett nytt mail...haha...vi får se i vilken sandlåda vi hamnar i.

Nu ska jag å Jocke ta en tripp till dagis å hämta saker han har kvar där å posta en kasse med paket å brev...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback