plugghästen e tillbaka...Inlägg: 1146

jag kom in på it ekonom...trodde dom missat min ansökan, de brukar ju svara vid midsommar...men det kom ju inte då...å sen har det gått flera dagar till, men idag kom brevet...eftersom brevet va tjockt så tog jag för givet att jag kommit in...fast jag har aldrig fått såna brev där jag INTE kommit in så jag vet inte hur tjocka såna brev e....

För övrigt e mina naglar otroligt långa...gör det halvt omöjligt att skriva rätt...man trycker på flera tangenter på en å samma gång...men ikväll blir det en helkroppsfixning...imorgon ska vi ju på trippel-födelsedagsfest. Lasse som fyllde den 24:e, Ulf som fyller imorgon å Patrick som fyller på söndag. raka benen, klippa naglarna å måla om dom...det e viktigast!!! Så man kan se lite somrig ut...slippa långbrallor...naglarna har ju kanske inte så mkt med saken å göra...men de e mest ivägen just nu...börjar bli trasiga oxå...blir så när man pillar mkt...har annars starka naglar å de e jag glad för för då kan man ha långa naglar...känner flera som har naglar som går sönder hur lätt som helst.

Nä, nu ska jag å Jocke äntligen gå ut i solen...posta ett brev å promenera å kanske va på gården...

Får se om jag tömmer kameran idag oxå...Jocke har tagit bilder på mig...dagens outfit de senaste dagarna...haha...jag brukar ju inte roa mig med sånt, men jag e så sällan med på bild å han ställde upp som fotograf...de bilder som finns på mig har jag ju tagit själv...inte alla men nästan alla...

Inlägg:1146
undrar hur många ord man skrivit?!? Det får vi  nog aldrig veta.

Kommentarer
Postat av: OLESSIA

nice blogg

Postat av: Maja

jag vill se naglarna innan du klipper :)

2009-06-26 @ 15:29:11
Postat av: Helena

Va.. har du sökt utbildning eller.. på universitetet eller vadå? Grattis! Berätta!!! ska du gå den? :D kramar

2009-06-26 @ 21:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback