inte som jag tänkt...

Har kommit hem igen. Handlat lite mat på vägen hem.
Å så har jag å Jocke gjort sit ups...med varierande resultat...han började ta tag i mina ben i kittla mig så det gick inge vidare...men har gjort ett gäng ialla fall...ett steg i rätt riktning...hehe.
Sen hade jag ju tänkt att nästa inlägg här skulle innehålla foton, men alla ligger kvar i kameran ännu...ska väl ta å fixa det sen...ska ta å läsa klart kapitel 2 (för idag) i boken å ta nåt å äta, kanske...e inte så hungrig när det e varmt...dricker mkt vatten istället...
Sen får vi se vad man hittar på. Har lite filmer att se oxå, kan va skönt å slappa lite ibland...
Lär väl bli en sväng ut sen efter middagen oxå...å det e så skönt, har rester så det räcker idag. Grillade igår i Sollentuna åp vi tog hem resterna...sen finns det lite av min egna korv å potatis-pytt, tror Jocke hellre tar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback