idag tänker jag nog bada

Årets första dopp kanske blir av idag.
Jocke bjöd in sig hos sin farmor å e där å busar.
Vi ska åka till cervera och byta ett glas som Patrick fick dubbelt av igår.
Sen åker vi vidare till Älta...fast det blir en insjö...jag tycker det r rätt äckligt med sjöar...vet inte varför men det känns så skitigt..e man uppvuxen med hav så e man...
Jag ska ta på bikini redan nu...hehe...

Shopping igår...det blev en Höganäs mjölkkanna som matchar mina höganäskoppar, sockerströare och bitsocker-burk...ej på rea men jag hade ju presentkort så det gör ju inget...sen blev det 4 blockljus...alla på 50%, 6 st mossgröna bordstabletter, lika dan löpare, sen en likadan löpare fast knallrosa...Patrick tyckte den va snygg...kors i taket...sen en stor bordsduk, och några grattis kort.
50 % på allt utom kannan och korten...

Sen träffa jag en gammal kompis. Hon bor på Island sen 3½ år å jag har inte träffat henne sen inte vet jag men mer än 3½ år är det nog...Lina, med sambo och lilla dottern...de hade kommit hit i fredags så de fick ju en chock...tropisk värme helt plötsligt...men dom va glada för det...på island är ju sommarmedeltemperaturen 19-20 grader, inte ofta det går över 20...
Kul å träffas sådär ialla fall. Fast mina killar försvann så jag fick släpa på min tunga duka-kasse själv...kicks hade INGENTING jag skulle ha...inte mavala-lacken, ingen solkräm, ingen nivea soft-kräm...

Apoteket var snordyra på alla krämerna så jag köpte bara barnalvedon till Jocke, jag har ju druckit upp hans när jag hade tandvärk, å så alvedon sugtabletter till Patrick...Jockes åt jag oxå upp föresten...haha...de för vuxna provade jag när jocke va bebis men gillade inte alls...sen har jag bara provat jockes...kör med sväljtabletter annars...hatar att svälja tabletter men vad gör man...svälja å hoppas man inte kräks eller suga på nåt som gör att man mår illa...man chansar på att tabletten inte hamnar på sniskan...usch...nu ska jag ta mina omega3-tabletter...blir väl 4 idag...jag glömmer ju varannan dag...haha...de e värre än alvedontabletterna...de hamnar jämt snett å det e inge kul...

Nä, på med bikini å solkräm å in i bilen......oj, 1 kopp kaffe kvar bara...haha...

Kommentarer
Postat av: Helena

Ja dom där skålarna är lovely... :D Ha en skön dag! kramen

2009-06-28 @ 10:45:46
Postat av: Anonym

Godnatt! Hoppas du haft en bra dag! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback