ett 6:e inlägg hinns med:::DET KLIAR!!!:::

Allergin är jobbig idag....det kliar oavbrutet i ögonen. Men jag kliar nästan aldrig tillbaka, men det går åt överdrivet mkt ögondroppar...de vill inte hjälpa...

Varit ute mest sen sist, varmt varmt varmt!!!
hållt på med tvätt å tittat på tv...varit i centrum, ätit glass...middag...duschat...mailat en massa...

Haha, när Jocke skulle hem så hade vi låst han ute...men det är för att det är korsdrag i trappen å våran dörr åker upp hela tiden...så det var nån som stog i brevinkastet å försökte få kontakt med mig..."mamma, jag vill inte cykla längre..." han hade lämnat cykeln nere å låst den...precis utanför hissdörren...haha...han skulle ju kunna åka i hissen, men det kan va opålitlig...å Jocke har bråttom ibland å då fastnar den...räcker med att någon stänger sin dörr så fastnar den...så det e väl bäst han lämnar den nere å går upp...han ska ju inte behöva få fobi redan nu...

Benen har inte fått nån färg alls...fattar inte att det ska va så svårt...fötterna har ränder, men inte ett spår på benen...

Nä, nu ska jag ta lite mer ögondroppar å titta lite mer på tv...

Jo, så tog jag hem segern...min favorit tunika med 3/4 ärm från h&m...letat som en tok efter en till...denna gången fanna jag den på tradera för 10 kr...å den e NY...kan ju inte bli bättre...minns dock inte va jag hade för storlek i den gamla, denna va S men det funkar nog...så nu har jag 2 svarta...men så e de me den andra modellen...med lång ärm...har 2 bruna, 2 svarta, 1 petrol...ska nog ta en runda till nu direkt å se allt nytt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback