anar liiite färg

På underarmarna faktiskt...lite brunflammigt...e ju normalt kritvit där...men promenade på alle´n gav lite resultat, såg på Jocke oxå, men inte sååå mkt...

Kom just hem, blev en akutvisit hos Sven, Lena skulle åka hem på onsdag men åkte hem nu ikväll å skulle komma tillbaka om ett par dagar, men då e jag borta så nu har jag klippt mig, men hon skulle klippa bättre nästa gång för saxen hon hade var så slö...(hon e gammal frisör så hon har riktiga grejer men de är välanvända oxå...)

Blev en fika oxå. Patrick å Jocke följde med å det tyckte Sven va bra för han behövde hjälp att ta ner markisen...så han kunde köra tvätt på huset...sen när det e klart kommer Lena tillbaka å ska hjälpa till att måla om huset...det skulle behövas på landet oxå, jobiigt att tvätta bort gammalt innan...men roligar eatt måla sen, då e man på väg åt rätt håll lixom.

Skönt med klippt hår, huvet blev så mkt lättare...halva kaluffsen borta...glömde ta kort på hur långt det var innan, ska se om jag hittar nån ny bild...så får jag ta en  ny imorgon...
sista månaden har håret växt skitmkt...å blivit allt risigare...å äcligt i denna värme med långt hår...bara ivägen!!
Denna är ju från förra veckan

men ska se om jag har nån bakifrån...

denna är från 19 maj så det har växt lite sen dess...
Och 12 maj för ett år sen såg det ut såhär...

Mer så det var nu...

Kommentarer
Postat av: Helena

men hur kyckas du med det? Att du har kvar kläder också... det emsta jag hade fick nog yngre släktingar ärva liksom.

2009-06-29 @ 23:32:52
Postat av: Helena

Men hur var det.. visst blev/är du supersmal efter du fått Jocke? Typ?!

2009-06-30 @ 08:39:13
Postat av: Helena

aha ok! Perfekt ju :D

2009-06-30 @ 09:55:38
Postat av: Helena

Perfekt sånt ju! :D

2009-06-30 @ 10:36:46
Postat av: Helena

Utan ansträngning är det bästa ;D haha! Jag håller min vikt bra genon bra kost och träning...det som gäller för mig. Äter ju inte onyttiga saker jag (alla tycker jag är konstig)...haha! Har en kompis som fick barn typ 07 och har fortfarande inte gått ner. Så skyller hon på gravkilona....men vadå liksom...var ju inte som att hon fick barn nyss.... 07 hallåå!!??? Fattar inte vad vissa håller på med ibland....

2009-06-30 @ 10:38:46
Postat av: Helena

Ja, precis så är det! Nu har inte jag blivit i samma form ännu som jag var innan. Men jag mammafikar inte och slöar hela dagarna. Jag har ju gått på uni som vanligt hela terminen och grejat på! Förstår inte dom som bara äter och äter och sitter. Det är väl inte så konstigt då att dom fortfarande väger typ 85 kg!

2009-06-30 @ 12:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback