akuta lösningar...till benen...

De blir inte bruna, de får ingen färg ALLS...vad är det för fel??? Jag har ju ränder på andra ställen på kroppen, men inte på benen...nej, jag har inte långbyxor...

Här har vi lösningen på det problemet...fast jag har ett problem ändå, jag äger inga såna...
Brun utan sol servetter...såna MÅSTE jag testa!!!

annars har vi varit ute å promenerat sen förra inlägget typ.
Promenad i valsta, bårt mot steninge å genom Jehovas Vittnen skogen, där träffa vi en kvinna med cykel å hund...hunden vägrade gå å hade lagt sig ner på marken...haha, men de e varmt!! Fläktar lite mer idag å det gör ju allt mkt behagligare.
Blev ett stopp på pressburån å handla glass oxå...tar alltid en evighet för Jocke att välja glass...haha...

Ingen läsning...men ska ta ett kapitel nu...å sen börja med maten...sen går vi väl ut igen. Har auktioner som går ut innan midnatt å alla budare har bud på annat som går ut senare...så det blir nog inget att packa ikväll...men man vet aldrig...hoppas det dyker upp nån ny budgivare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback