Världens bästa musik...

Denna cd går varm hos mig just nu...DETTA ÄR MIN MUSIKSMAK!!
Patrick gillar mer Trance...jag gillar liiiite hårdare musik!!


CD2 är bäst!!
cdon

Å hit vore ju en dröm att åka till....
Psychedelic circus
my space

Alltså, nu ÅNGRAR jag att vi INTE åkte till Långholmen...de brukar ju få till det helt i min stil, men jag pallar inte att dansa i denna värme!! Om jag inte e snorfull...haha...

Nä, nu ska jag å mitt vinglas ta en liten svängom här i v-rummet...eller inte...jag å Jocke...han e visst inne...

Kommentarer
Postat av: Maria

Den har jag inte hört förut, borde lyssna på den och höra om det är någonting som passar mig. :)



svar: Ja, man kan ju göra typ ALLT på photoshop, om man bara hade den kunskapen.

Tur att du har powerpoint i alla fall :)

Postat av: Maria

svar: Okej, jag har själv inte använt det programmet på jättelänge.



Hoppas att du får en bra kväll! :)

2009-07-18 @ 16:59:18
URL: http://various.blogg.se/
Postat av: Maria

svar: Ska du bort någonstans ikväll? :)



Tack! :) Den är tagen en bit från vår sommarstuga.

2009-07-18 @ 17:10:13
URL: http://various.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback