uppe med tuppen...

jag tvärdäckade framför morden imidsommer...heter det väl? Det på 1:an...
Det behövdes nog...å just idag va de perfekt...jag har ju snooozat till typ 9 varje dag nu...eftersomjag inte kunnat sova på nätterna...
Pappa ska ju hämta mig å Jocke vid 9 så jag gick upp 7.30.
Nu e kaffet klart, eller det har nog vart klart ett tag men jagsatte mig vid datorn å kolla betalningar å sånt...3 betalningar hittills.
Ska kolla en sista gång innan vi åker sen...å då kan jag ju kolla med pappa om han har dator med sig...
bla bla bla...
En sak som jag glömde igår...antagligen för att jag själv somnade...det var ju att packa täcke, kuddar och sängkläder...de e så stora å bökiga men jag packade allt själv sist så det ska nog gå bra...tänkte be Patrick om hjälp så det gick lite smidigare men nu får jag fixa det själv!!!

Frukost packa sängkläder å sen blire Vätö

Om vi fyllde poolen å jag hade såna här så skulle de få bo i poolen...

kitsch.se

Kommentarer
Postat av: Helena

Ja precis, dom kan ju völja färger och sånt ajälv när dom blir större sen! :D

2009-07-01 @ 11:47:30
Postat av: matilda

haha! va coola :D liknar nåra ankor som finns på en affär här hemma i stockholm :P

Postat av: Sandra

I läppglanset är det solskyddsfaktor, men inte i oljan som jag köpte.



Det finns en hel del att beställa hos Söderfin.se :)

2009-07-05 @ 01:02:52
URL: http://jiggly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback